24/03/2013

Kim jestem? Who am I? / Kim jestem?

 
My name is Malgosia Ruszkowska. Malgosia means Margarita in Spanish. I come from a small Polish city called Chelm. I always wanted to travel and learn foreign languages, so I left Poland in the year 2000 and started my life journey. I’ve lived in Italy, Spain, Colombia, UK (Scotland and South England), Germany and currently back in England (Brighton) – a town where I always felt good and truly myself.

The name Margarita stuck to me at the start of my journey in Italy, and seems to be doing well so far.

I might go back to Poland one day, but not yet…

Since I left my fatherland and lived in all those places I worked in several sectors starting with selling fruits, through carpentry, waitressing and jobs in corporations.

At the moment I work for a small family-run telemarketing company in Brighton.

I like being active and try new things in life. I also like to try old things in life, but in a new way.

I believe, that the best thing we can do for ourselves in life is to explore our potential and become the best person we can possibly be, remembering to respect others and have fun.

I like to say, that life is a never ending journey, which takes place inside and outside of me, and I would like to share my experiences with you here, in my blog.

If you have any questions or simply want to communicate, feel free to write to me.



 
WERSJA POLSKA / POLISH VERSION



Nazywam się Margarita. Chociaż w moim paszporcie jestem Małgorzatą, Margarita zdaje się do mnie trafiać, kiedy przedstawiam się w  "Wielkim Świecie".

A teraz na poważnie…

Nazywam się Małgosia Ruszkowska. Margarita po hiszpańsku to Małgosia. Pochodzę z Chełma. Od kąd pamiętam, zawsze chciałam zwiedzać świat oraz uczyć się języków obcych. W roku 2000 wyjechałam z Polski, aby zacząć moją życiową podróż.

Mieszkałam we Włoszech, Hiszpanii, Kolumbii, Wielkiej Brytanii (Szkocja, Południowej oraz Środkowej Anglii) i Niemczech. Obecnie znowu mieszkam w Anglii (Brighton) – miejscu, gdzie zawsze czułam się sobą.

Imię Margarita utrzymuje się przy mnie od mojego pierwszego wyjazdu z kraju (do Włoch) i jak na razie ma się dobrze.

Pewnego dnia przypuszczalnie powrócę do Polski, ale jeszcze nie teraz…

Od momentu wyjazdu z ojczyzny i podczas moich wojaży imałam się wielu różnych zajęć, począwszy od sprzedawania owoców, poprzez stolarkę, pracę kelnerki, skończywszy na pracy w korporacjach. Obecnie pracuję w małej, rodzinnej firmie telemarketingowej w dziale zatrudnienia.

Uwielbiam być aktywna oraz próbować nowych rzeczy. Lubię również próbować rzeczy starych, ale na nowy sposób ;)

Wierzę, że najlepszą rzeczą jaką możemy w życiu dla siebie zrobić, jest odkrywanie naszych talentów i dążenie aby stać się możliwie najlepszą "wersją siebie", pamiętając przy tym o szacunku dla innych i dobrej zabawie.

Lubię twierdzić, że życie, to niekończąca się podróż zarówno w głąb mnie samej jak i na zewnatrz. O tym jest ten blog.

Jeśli macie ochotę się ze mną skontaktować, napiszcie. 

No comments:

Post a Comment